با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آسیا بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]

  • آسیب شناسی آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]

  • آینده‌نگاری آینده‌نگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]

ا

  • ارتباطات بازاریابی مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]

  • ارتباطات بین‌المللی پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]

  • ارتقاء بازاریابی تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]

  • ارزیابی عملکرد طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 119-131]

  • استارت آپ چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]

  • اشگاه‌های بدنسازی تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]

  • اصل 44 قانون اساسی موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]

  • الگویBCC ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان‌های کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]

  • الگوی جامع طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 119-131]

  • اماکن ورزشی موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]

ب

  • بازاریابی تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]

  • بازاریابی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]

  • بازاریابی شبکه‌ای تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]

  • باشگاه‌های تندرستی مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]

  • باشگاه های فوتبال بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]

  • بخش خصوصی موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]

  • برند تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]

  • بلوغ طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]

  • بنگاه ورزشی تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]

  • بهزیستی شغلی تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]

پ

  • پاسخگویی تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 77-88]

  • پایگاه‌های ورزش قهرمانی تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]

  • پیامد پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]

  • پنهان کردن دانش تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]

ت

  • تبلیغات دهان به دهان تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]

  • تبلیغات شفاهی مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]

  • تجارت الکترونیک مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]

  • تحریم بین المللی پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]

  • تحلیل پوششی داده ها ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان‌های کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]

  • تربیت بدنی واکاوی نقش عوامل زمینه‌ای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاه‌های ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]

  • تربیت بدنی طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]

  • تسهیل کار- خانواده تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]

  • تصمیم گیری طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیم‌گیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]

  • تصویر سازمانی مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]

  • تعهد حرفه‌ای تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]

  • تماشاگران فوتبال ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]

  • تهدید تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]

  • تئوری استفاده و رضایتمندی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]

  • تئوری داده بنیاد ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]

ح

  • حکمرانی خوب تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 77-88]

  • حمایت واکاوی نقش عوامل زمینه‌ای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاه‌های ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]

خ

  • خانواده شناسایی و رتبه‌بندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]

  • خدمات الکترونیک مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]

  • خدمات ورزشی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]

  • خط مشی طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]

  • خلاقیت چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]

  • خلاقیت کارکنان تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]

  • خلق تجربه تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]

  • خوزستان طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیت‌های ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]

د

  • دانش تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]

  • دانشجو مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]

  • دانشجویان تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]

  • دانشکده مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]

  • دانشگاه واکاوی نقش عوامل زمینه‌ای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاه‌های ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]

  • دانشگاه طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]

  • داور طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیم‌گیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]

  • دیپلماسی بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]

  • دیدگاه متخصصان آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]

  • درآمد زایی پایدار آینده‌نگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]

  • دوستان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]

ر

  • راهبردی آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]

  • رسانه واکاوی نقش عوامل زمینه‌ای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاه‌های ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]

  • رسانه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]

  • رسانه‌ اجتماعی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]

  • رفتار شاکیانه مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]

  • رفتارهای اخلاقی تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]

ز

  • زنجیره ارزش مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]

س

  • سازمانهای ورزشی دولتی طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]

  • سازمان ورزشی تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]

  • سیاست پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]

  • سیاست سازمانی تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]

  • سرمایه انسانی طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]

  • سلامت سازمانی تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 77-88]

  • سلامت محوری طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]

  • سلب میزبانی بررسی ابعاد مختلف سلب میزبانی باشگاه های فوتبال ایران در مسابقات آسیایی 2020 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 91-100]

  • سناریو نگاری آینده‌نگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]

ش

  • شبکه اجتماعی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 23-34]

  • شبکه‌های اجتماعی تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]

  • شبکه‌های اجتماعی مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]

ص

  • صنایع طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیت‌های ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]

ض

  • ضعف تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]

ط

  • طراحی محصول مدل پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در حوزه کسب و کار ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 65-76]

ع

  • علوم ورزشی مدلسازی مفاهیم تصویر سازمانی از دیدگاه دانشجویان علوم ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 127-139]

  • علوم ورزشی تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]

  • عملکرد سازمانی تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]

  • عوامل اجتماعی واکاوی نقش عوامل زمینه‌ای در نهادینه کردن فعالیت بدنی در دانشگاه‌های ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 101-113]

ف

  • فرد اخلاقی تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]

  • فرصت تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]

  • فناوری تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]

  • فوتبال طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیم‌گیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]

  • فوتسال طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیم‌گیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]

ق

  • قابلیت تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]

  • قدرت برند تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 23-34]

  • قوت تحلیل عاملیSWOT پایگاه های ورزش قهرمانی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 35-50]

ک

  • کارایی ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان‌های کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]

  • کارآفرینی شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 77-88]

  • کارآفرینی ورزشی شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 77-88]

  • کاربرد دانش تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]

  • کالای ورزشی خارجی تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]

  • کسب و کار مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]

  • کشور ایران شناسایی عوامل موثر کارآفرینی ورزشی درایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 77-88]

  • کیفیت رابطه مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]

م

  • مبادله اجتماعی طراحی الگوی نقش مبادله اجتماعی بر تصمیم‌گیری داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 27-36]

  • محیط اجتماعی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]

  • مدارای اجتماعی ارائه الگوی مدارای اجتماعی تماشاگران باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 111-122]

  • مدیر اخلاقی تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]

  • مدیریت استراتژیک شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-22]

  • مدیریت پژوهشی تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]

  • مدیریت دانش چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]

  • مدل کاربست تدوین الگوی مفهومی کاربست تحقیقات ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 89-104]

  • مدل مشارکت ورزشی طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]

  • میزان فعالیت بدنی تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 67-76]

  • مزیت رقابتی تعیین نقش میانجی مدیریت دانش در رابطه بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 51-66]

  • مشارکت طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیت‌های ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]

  • معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش ارزیابی و رتبه بندی کارایی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان‌های کشور با استفاده از الگوی BCC( تحلیل پوششی داده ها) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 77-92]

  • معاونت تربیت بدنی و سلامت شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-22]

  • معلمان تربیت‌بدنی تأثیرسبک رهبری اخلاقی بر بهزیستی شغلی معلمان تربیت بدنی با نقش میانجی تسهیل کار- خانواده [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 63-76]

  • منابع انسانی طراحی مدل بلوغ منابع انسانی در ادارات تربیت بدنی دانشگاههای جامع دولتی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 37-47]

  • موانع شناسایی موانع مدیریت استراتژیک در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 11-22]

  • موانع واگذاری موانع واگذاری اماکن ورزشی با تاکید بر بند ج اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 11-22]

ن

  • نظریه سه شاخگی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل فرهنگی- اجتماعی مؤثر بر فرهنگ سازی هواداری در ورزش ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 49-61]

  • نگهداشت برند تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر ارتقاء و نگهداشت برند کالا‌‌‌‌های ورزشی خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 31-43]

  • نوآوری تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]

  • نوآوری فناورانه چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]

و

  • ورزش پیامدهای تحریم‌های بین‌المللی بر صنعت ورزش [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 115-125]

  • ورزش مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 61-75]

  • ورزش چالش های رشد کسب و کارهای نوپای ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 11-25]

  • ورزش برای همه طراحی مدل مشارکت سازمانهای ورزشی دولتی در بخش ورزش برای همه، با توجه به خط مشی سلامت محوری دولت [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 123-134]

  • ورزش قهرمانی طراحی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر مشارکت صنایع استان خوزستان در فعالیت‌های ورزش قهرمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 11-29]

  • ورزش همگانی آسیب شناسی راهبردی توسعه ورزش همگانی ازدیدگاه متخصصان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 101-110]

  • ورزش همگانی آینده‌نگاری در ورزش همگانی: سناریوهای درآمدزایی پایدار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 51-63]

  • وزارت ورزش و جوانان تاثیر سیاست سازمانی بر خلاقیت کارکنان وزارت ورزش و جوانان از طریق پنهان کردن دانش و نقش تعدیلگر تعهد حرفه ای [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 77-90]

  • وزارت ورزش و جوانان تاثیر حکمرانی خوب بر سلامت سازمانی با نقش میانجی پاسخگویی در وزارت ورزش و جوانان ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 77-88]

  • وفاداری مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟ [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 35-50]

ه

  • هیئت های ورزشی ایران طراحی الگوی جامع ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 119-131]

ی

  • یادگیری تأثیر قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 51-60]